Social CRM
Vanaf 2000 is social media in opkomst en de laatste jaren is social media enorm in populariteit gestegen.
Social media biedt relevante informatie voor én over u
Social media biedt relevante info voor & over u. Social media gebruikers plaatsen en / of reageren op klachten, (zoek)vragen, complimenten én ideeën. De kans is groot dat het ook gaat over u, dan wel over uw branche of concurrenten. In alle gevallen biedt social media u relevante informatie en dus mogelijkheden op de gebieden : klantenservice, voorlichting, verkoop en / of co-creatie.
Sociale informatie vastleggen, raadplegen, delen én opvolgen met Social CRM
Door de integratie van social media met CRM, bieden wij u één krachtig instrument, waarmee u -naast de bestaande functionaliteiten voor klassieke contactkanalen- functionaliteiten tot uw beschikking krijgt om relatie-info via moderne (online) contactkanalen vast te leggen, te raadplegen, te delen én op te volgen. Zo werkt u effectiever en met meer plezier samen. En dat leidt tot een beter uniform klantbeeld én klantcontact. Wilt u dat ook?
Dankzij de integratie van social media met PerfectView kunt u
- Links naar Twitter / Facebook / LinkedIn / weblog registreren en doorklikken
- In 1 oogopslag de laatste tweets van relaties zien (bij de relatie)
- Relatie toevoegen aan Twitternetwerk
- Zien wat mensen twitteren die u volgt met uw persoonlijke Twitteraccount
- Zien wat u en / of uw collega’s hebben getwitterd
- Tweets waarin uw zoektermen voorkomen in kanalen zien om klachten / ideeën / verkoopkansen / ambassadeurs te vinden
De juiste functionaliteiten
PerfectView Social CRM biedt de juiste functionaliteiten voor een goede opvolging van de gevonden tweets. Denk aan:
- Antwoorden & retweeten vanuit CRM
- Activiteit aanmaken bij een relatie m.b.t. een tweet (zoals een taak of zaak) én direct een relatie aanmaken als deze nog niet bestaat
Gratis account aanvragen: Social CRM
Vraag hier uw eigen, gratis én volledige CRM account aan waarmee u zelf de kracht van CRM Online kunt ervaren. Binnen enkele minuten kunt u met social media en meer (Relatiebeheer, Sales & Klantenservice) aan de slag. Heeft u een vraag? Gebruik de ‘Help mij’ knop en profiteer van onze gratis servicedesk!
Wilt u meer weten? Klik hier, vul het formulier in en wij nemen contact met u op ›
Ervaar zelf de kracht: vraag hier een gratis testaccount aan ›