Nieuws

Hier volgen belangrijke nieuwsitems.

Bezoek ons 16 februari 2017 tijdens Zaaksystemen in Beeld LIVE!

Plaatsingsdatum: 15 november 2016

Op donderdag 16 februari 2017 vindt de 3e editie van ‘Zaaksystemen in Beeld LIVE!’ plaats. Het event zal wederom in congres- en evenementenlocatie ‘1931’ te ‘s-Hertogenbosch plaatsvinden. Onegov, vertegenwoordigd door PerfectView en QNH, heet u van harte welkom.

Thema’s
Actuele thema’s die aan bod komen, zijn:

  • Zaakafhandeling
  • Klantcontact
  • (Functioneel)beheer
  • Vrije sessie

Gezien de grote opkomst tijdens de sessie zaakafhandeling, demonstreert elke leverancier komend jaar dit thema twee keer op een dag. Op deze manier hopen wij alle bezoekers de kans te geven om deze sessie bij te wonen. Daarnaast is er een vrije sessie, hier mag een leverancier zelf invulling geven aan de demonstraties. Enkele suggesties die gegeven zijn aan de leveranciers zijn: projecten, bestuurlijke besluitvorming, sociaal domein, objecten, omgevingswet, ketenintegratie

Knoppentafel
Wegens groot succes komt komend jaar de ‘Knoppentafel’ terug! Hier hebben bezoekers parallel aan de sessies in de centrale ruimte de mogelijkheid om zelf achter de verschillende systemen te gaan zitten om te ervaren hoe deze werken. Bezoekers staan hier ook in direct contact met de leveranciers.

Inschrijven
Wees zeker van uw gratis deelname en schrijf u nu in!

Inspiratiesessie ‘CRM in de overheid’ ~ 6 oktober

13 september 2016

Onderwerpen
We gaan het hebben over wat CRM betekent; waarom het zo lastig kan zijn voor medewerkers, hoe om te gaan met eigenaarschap, discipline én interne communicatie. Hoe zet je ambassadeurs in en de ervaring van de ‘olievlekmethode’.

Programma en locatie
Het programma én de locatie is inmiddels bekend: de sessie zal plaatsvinden in het karakteristieke Utrechtse pand ‘Mammoni’ (zie hieronder; op 5 minuten loopafstand van Centraal Station).

09:00 – 09:30u ~ Ontvangst
09:30 – 09:45u ~ Introductie
09:45 – 10:15u ~ Provincie Zuid-Holland met: ‘En, wie staat er in je balboekje?’
10:15 – 10:45u ~ Inspiratiesessie door Nanne Dodde*
10:45 – 11:00u ~ Gezamenlijk: delen kennis en ervaringen
11:00 – 11:15u ~ Pauze
11:15 – 11:45u ~ Gemeentecase 1
11:45 – 12:15u ~ Gemeentecase 2
12:15 – 12:30u ~ Afsluiting
12:30 – 13:00u ~ Lunch

*hij heeft als Sales Directeur van een grote Amerikaanse onderneming een omvangrijk strategische CRM initiatief geleid, waarin strategisch Accountmanagement een kernelement van het transformatie proces was. Hij is gespecialiseerd in leiderschaps- en organisatie ontwikkeling en adviseert en begeleidt organisaties in hun streven naar meer innovatief en klantgericht ondernemen. Nanne is bestuurslid van het Platform Klantgericht Ondernemen (voorheen CRM Association) en docent aan de Beeckestijn Business School en het Jan van Es Instituut.

Aanmelden
Ontdek wat CRM (nog meer) voor u kan betekenen en meld u aan. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging en eind september het definitieve programma.

Vooraankondiging: inspiratiesessie CRM in de overheid op 6 oktober

12 augustus 2016

Het gebruik van CRM binnen overheidsorganisaties groeit. We horen vaak dat de overheid kantelt van intern naar extern gericht, de klant centraal stelt, een integraal klantbeeld opbouwt en haar relatienetwerk in kaart brengt.

Wat is CRM eigenlijk en wat kan ik er mee bereiken als gemeente, provincie, waterschap of ministerie? Hoe zorg ik dat mijn mensen CRM gaan begrijpen en er mee willen werken? En vooral: hoe houd ik mijn gegevens actueel?

Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden CRM toepassingen door onze opdrachtgevers uit de overheid toegelicht en gepresenteerd. Onderwerpen zoals Strategisch Relatiebeheer, Citymarketing, Bedrijvencontacten en Sportstimulatie komen aan bod. Ook zullen successen en ervaringen worden gedeeld.

Het definitieve programma (locatie Utrecht) maken we binnenkort bekend. Reserveer alvast donderdag 6 oktober 2016 in uw agenda!

Meld u aan met uw naam en organisatienaam via overheid@perfectview.nl

Aankondiging software update

7 juli 2016

We staan aan de vooravond van de update naar PerfectView CRM Online 2016.

Hieronder vindt u meer informatie zoals highlights en een slider.

Veel lees- en kijkplezier!

n het weekend van 8, 9 & 10 juli zal de update van PerfectView 2016 plaatsvinden met zowel nieuwe functionaliteit als lay-out verbeteringen. De update is gericht op verbeterde productiviteit en gekozen op basis van feedback van gebruikers.

Highlights

  • Lay-out verbetering voor kleine desktop- en laptopschermen
  • Attenderen van collega’s en groepen verbeterd
  • Automatisch PDF-en van Word documenten bij e-mails

Handige info voor gebruikers

  1. Tussen de starttijd (vrijdag 18:00 uur) en eindtijd (zondag 23:59 uur) kan er niet in PerfectView CRM Online worden gewerkt
  2. Als de update eerder dan de eindtijd is afgerond, zal dit bekend worden gemaakt via Twitter (/perfectview) en/of Facebook (/crmonline)
  3. Na de update blijft alles werken zoals voorheen. Er kan dus direct worden doorgewerkt
  4. Ter ondersteuning van gebruikers worden in de applicatie een aantal helpteksten getoond, die een toelichting geven op de nieuwe functionaliteit
  5. Om de nieuwe functionaliteit toe te lichten, worden er een aantal webinars gegeven over verschillende onderwerpen (waarvoor de gebruikers zich via een nieuwsbrief kunnen/konden aanmelden)

Slider

Bekijk onderstaande diavoorstelling met screenshots inclusief markeringen en begeleidende teksten om een goed beeld te krijgen van de update.

Ga naar het archief ›